:: رزان ريحان ::

By: raZan raiHAn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 31-Oct-2006 12:00 Email | Share | Bookmark
cant make it



Quote:
heard about d reunion thingy be4 derang confirm date n place lagi. tapi apa bleh wat, suara cek tak cukup kuat tuk suruh depa tukar tarikh. a week after benda tu, br cek pulang bercuti. btw thanks emy for ur sms... enjoy la korang ek....






Quote:
dan tadi time bukak fenster ada msg dr k'rol. yeah... baru teringat pasal dia 2-3 ari lepas. krol ni kawan rai sejak tadika chim (sbnarnya dulu2 panggil dia fadzli) dan kini nun terperuk kat tgganu pas blaja jauh2 kt us.... . penah gak masuk eligible bachelor. huhuhu... btw congrats to him sbb dia dh nak kawin! aku phm, ko dah tak sabar nk kawin. tak kisah la aku ada ker takde kan!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net